a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

Συνέντευξη με την Τίνα Μιχαηλίδου! It’s My Life By Tina Michaelidou



Γεια σας κορίτσια! Ένα από τα πράγματα το οποία θέλαμε να επιτύχουμε από τότε που αρχίσαμε το blog μας είναι να γνωρίσουμε εσάς αλλά και όλες τις υπόλοιπες bloggers και αναπτύξουμε φιλικές σχέσεις μαζί σας αλλά και μαζί τους. Σήμερα λοιπόν παίρνουμε συνέντευξη από την Tίνα Μιχαηλίδου, μία πολύ γλυκιά και ομιλιτική κοπέλα που της αρέσει να blog-άρει! Δεν σταματάει όμως εδώ, δώσαμε και εμείς συνέντευξη στην Τίνα. Επισκεφθείτε το blog της Τίνας για να μάθετε και άλλα πράγματα για εμάς το πως ενταχθήκαμε στην blog-όσφαιρα και άλλα πολλά!  Δείτε την συνέντευξη που μας πήρε η γνωστή και επιτυχημένη blogger Τίνα Μιχαηλίδου απο το https://tinamichaelidou.wordpress.com.





1.       Πες μας λίγα πράγματα για σένα και το blog σου
Το blog μου το ξεκίνησα πριν 3 χρόνια αλλά πραγματικά βασανιζόμουν και πάλευα με τα συναισθήματά μου. Τελικά το άνοιξα ξανά και το έφτιαξα από την αρχή. Είναι το παιδί μου, οι αναμνήσεις μου και ότι αγαπώ υπάρχει εκεί μέσα. Ακόμα και όσα με πόνεσαν υπάρχουν. Είναι κάτι σαν προσωπικό ημερολόγιο που αρχίζει από χόμπι να γίνεται επάγγελμα.

2.       Γ νωρίζουμε πως έχεις αρκετά blog...πως καταφέρνεις να τα κρατάς όλα ενήμερα και τι σου δίνει δύναμη για αυτό?
Ξεκίνησα το Its My Life By Tina Michaelidou στο Google αλλά με κέρδισε το Wordpress, οπότε δεν το ενημερώνω κ πολύ το άλλο. Επίσης, έχω και το Nagging In Bed μαζί με φίλες. Πώς τα κρατάω ενήμερα ; Αυτήν την απορία την έχω και εγώ… Πραγματικά απορώ με εμένα, αλλά λατρεύω το να γράφω, έχω πολύ έμπνευση, το είχα από μικρή άλλωστε. Δύναμη μου δίνει η καθημερινή πάλη με προβλήματα, αυτά είναι που με κάνουν πιο δυνατή, είναι αυτό που λένε : “ότι δε με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατή”

3.       Τα άρθρα  σου αρέσουν πολύ στο κόσμο που τα διαβάζει τι πιστεύεις πως τους έχει κερδίσει  σε εσένα; Περίμενες πως θα είχες τόσο μεγάλη επιτυχία;
Πραγματικά δεν το περίμενα. Έλεγα σιγά ποιος θα κάτσει να με διαβάσει είμαι άγνωστη και υπάρχουν τόσες bloggers που γράφουν εμένα θα προσέξουν; Τελικά έπεσα έξω, άρχισα να κοιτάζω τα στατιστικά και τα μηνύματα που μου στέλνανε πολλές και χαιρόμουν. Ίσως να βλέπουν στα προσωπικά άρθρα μου ένα κομμάτι του εαυτού τους, δεν ξέρω αλήθεια. Δεν περίμενα πως θα είχα επιτυχία, αλλά και μόνο που «βοηθάω» μ αρέσει πολύ. Μου έχει στείλει μήνυμα γνωστή μου για να μου ζητήσει συμβουλή και το έκανα και μαθαίνω ότι τα πάει καλύτερα και αγαπάει πλέον τον εαυτό της. Αυτό το λέω επιτυχία γιατί γίνομαι και καλύτερος άνθρωπος

4. Είσαι μια νέα κοπέλα που παρόλα αυτά έχει κάνει αρκετά πράγματα στην ζωή της! Τι είναι αυτό/αυτά που θα ήθελες να πετύχεις στο μέλλον?
Κάνω πολλά γιατί σαν Ταύρος στο κεφάλι μου γίνεται ένας χαμός… Αυτά που θα ήθελα να πετύχω… Χμ μου βάζεις δύσκολα, αλλά θα σου πω τρία… Υγεία-Ευτυχία και Αγάπη αν τα έχω αυτά και στο μέλλον θα είμαι πραγματικά ευγνώμων. Εντάξει θέλω και το blog μου να γίνει και άλλο γνωστό, θέλω να πετύχω σε όλους τους τομείς, αλλά πάνω από όλα θέλω να καταφέρω να φτάσω την Τίνα σε ένα άλλο επίπεδο ευτυχίας ψυχικών αγαθών κυρίως.

5. Υπάρχει κάποια φράση που να σε εκφράζει απόλυτα;
Ναι υπάρχει : Να χαμογελάτε γιατί σας αξίζει

6.Πρότεινε μας 3 αγαπημένα σου ελληνικά blogs και γιατί σου αρέσουν
Αχ είναι πολλά αυτά που αγαπώ και τα διαβάζω όλα στον ελεύθερο χρόνο μου. Επειδή συνεργάζομαι και με πολλές bloggers δε θα σου πω ποια 3 αγαπώ αλλά θα σου πω γιατί διαβάζω χιλιάδες bloggers. Γιατί θεωρώ πως γνωρίζω και άλλους ανθρώπους, μαθαίνω τα «μυστικά» τους μέσα από το blog, βλέπω φωτός, άρθρα και γενικά χαίρομαι που στην Ελλάδα έχει γίνει τόσο γνωστό το blogging. Οπότε για μην έχω παρεξηγήσεις τα αγαπώ όλα.

7. Πες μας τι αγαπάς και τι μισείς στο blogging
Αγαπώ το να γνωρίζω κόσμο, να ανταλλάσω απόψεις. Μισώ τους τσακωμούς και τα κακόβουλα σχόλια που βλέπω. Μα βρε παιδιά ο καθένας στο blog του γράφει ότι θέλει, εάν δεν σου αρέσει μην το διαβάζεις είναι απλό.

8.Έχεις ανακαλύψει ποιο είναι το μυστικό ενός επιτυχημένου blog;
Χμ νομίζω πως είναι οι καλές συνεργασίες. Για να κρατήσεις ένα blog πέρα από τα άρθρα που ανεβάζεις, πρέπει να έχεις και σωστές συνεργασίες, να τρέχεις να τα προλάβεις όλα. Έτσι νομίζω μπορεί να κάνω και λάθος

9.Πες μας 2 πράγματα που δεν ξέρουμε για σένα

2 πράγματα για μένα… Είμαι πολύ σκύλα με όλη τη σημασία της λέξεως, δεν χαρίζομαι σε κανέναν πλέον, δεν μου αρέσει να με περνάνε για χαζή. Είμαι εγωίστρια και δεν κάνω ποτέ πίσω. Το άλλο που δεν ξέρετε για μένα είναι ότι μου πήρε καιρό για να μάθω να αγαπάω την Τίνα, ένιωθα άβολα με το σώμα μου κλπ τώρα πλέον δε με νοιάζει τι πιστεύουν οι άλλοι για μένα, αυτή είμαι και δεν μπορώ να αλλάξω.

TINA MICHAELIDOU



Σε ευχαριστούμε Τίνα!

FIND US ON: Facebook pageFacebook accountInstagram,Twitter

Δεν υπάρχουν σχόλια: