a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Review: UBU Smoke Screens Kit & UBU Blender Baby

UBU SMOKE SCREENS KIT & UBU BLENDER BABY

Κάποια από τα προϊόντα τα οποία κυκλοφορούν πολύ, τώρα τελευταία στα Hondos Center είναι τα εργαλεία μακιγιάζ της εταιρείας UBU  δηλαδή Urban Beauty United. Έτσι και εγώ, δεν μπόρεσα να αντισταθώ και ενέδωσα. Αγόρασα λοιπόν το Smoke Screens set και το Blender baby! 

UBU SMOKE SCREENS KIT NO.35, NO.36, NO.31


Ας ξεκινήσουμε όμως με το kit για τα μάτια! Αρχικά το όνομα του σετ είναι smoke screens smokey eye brush kit και περιέχει ένα πινέλο εφαρμογής σκιάς που παρουσιάζεται και ως πινέλο για blending το νούμερο 35 , ένα smudger πινέλο το νούμερο 36 και τέλος ένα κλασσικό πινέλο λεπτό κοφτό για εφαρμογή σκιάς φρυδιών ή για eyeliner τον νούμερο 31 . Γενικότερα πιστεύω πως τα συγκεκριμένα πινέλα τα χρησιμοποιεί η κάθε κοπέλα όπως εκείνη την βολεύουν.
Ας ξεκινήσουμε από το νούμερο 35. Είναι ένα πάρα πολύ απαλό πινέλο και πολυχρηστικό πινέλο. Εμένα προσωπικά μαρέσει τόσο για την τοποθέτηση της σκιάς όσο και για το σβήσιμο και την ανάμειξη της βασικής σκιάς με όλες τις υπόλοιπες! Συγκεκριμένα, συνήθως χρησιμοποιώ την μία πλευρά για να τοποθετήσω τις σκιές και την άλλη για να την σβήσω . Είναι ένα πινέλο που δεν είναι ούτε φουντωτό αλλά ούτε και τελείως πλακουτσωτό οπότε λίγο πολύ κάνει για όλες τις δουλείες!
Συνεχίζω με το smudger brush, νούμερο 36 το οποίο εγώ το χρησιμοποιώ σαν pencil brush για να τοποθετήσω σκιά στην κάτω γραμμή του ματιού αλλά και στην εσωτερική γωνία . Τέλος το σετ περιέχει και το νούμερο 31 το οποίο εγώ  το χρησιμοποιώ για να βάλω gel eyeliner. Είναι ένα πολύ λεπτό, κοφτό και πολύ σταθερό πινέλο και δίνει υπέροχο αποτέλεσμα με τον τρόπο που εγώ, το χρησιμοποιώ. Επίσης πιστεύω θα έδινε και πολύ ωραίο αποτέλεσμα εάν το χρησιμοποιήσετε ως πινέλο εφαρμογής σκιάς φρυδιών. 
Για όλο το σετ η άποψη μου είναι απόλυτα θετική! Να σας πω επίσης πως έπλυνα και τα τρία πινέλα και δεν έφυγε και δεν έσπασε καμία τρίχα τους! Γενικότερα, είναι ένα πολυ ωραίο σετ για κοπέλες που αρχίζουν τώρα να ασχολούνται με το μακιγιάζ. Το μόνο που θα  ήθελα για μένα, είναι ίσως κάποιο πιο φλατ και πιο μικρό πινέλο, για να τοποθετεί πιο καλά την σκιά ακόμα και σε κοπέλες με μικρότερα μάτια καθώς το πινέλο που προορίζεται ως πινέλο τοποθέτησης σκιάς είναι κάπως μεγάλο. Για την συσκευασία δεν έχω πολλά να πω, είναι πανέμορφα με ροζ χρυσές λεπτομέρειες. Το απόλυτο γυναικείο εργαλείο! H τιμή του σετ για smokey eyes είναι 10.50 €.
UBU BLENDER BABY




















Ένα ακόμη εργαλείο που αγόρασα από την εταιρεία UBU είναι το Blender baby. Το Blender Baby είναι ουσιαστικά ένα σφουγγαράκι εφαρμογής foundation εμπνευσμένο από το Beauty Blender. Έχει πολύ πρακτικό σχήμα πιο τριγωνικό στο πάνω μέρος, το οποίο είναι ότι πρέπει για να εφαρμόσετε concealer στην περιοχή των ματιών. Δεν διαφέρει σε τίποτα από όλα αυτά τα σφουγγαράκια τύπου beauty blender που κυκλοφορούν. Το μόνο που μπορώ να πω είναι πως χρησιμοποιώντας το, το αποτέλεσμα είναι υπέροχο,αφού εξαιτίας αυτού το makeup σας απλώνεται ομοιόμορφα σε όλο το πρόσωπο και κάνει ακόμα και το πιο βαρύ makeup να φαίνεται ελαφρύ στο πρόσωπο σας κα πολύ καλά αναμεμειγμένο με την επιδερμίδα σας . Το μόνο που εμένα δεν μαρέσει τόσο στα συγκεκριμένα σφουγγαράκια είναι ότι δεν πλένονται τόσο εύκολα και στην περίπτωση που το χρησιμοποιήσετε με ένα προιόν κάλυψης το οποίο είναι πολύ βαρύ και εξαιρετικά καλυπτικό είναι πολύ δύσκολο να το αφαιρέσετε από το σφουγγάρι όσες φορές και να το πλύνετε. Εγώ το χρησιμοποιώ τόσο για να απλώσω το μεικαπ σε όλο μου το πρόσωπο όσο και για να βάλω concealer στην περιοχή κάτω από τα μάτια ή οπουδήποτε αλλού το χρειάζομαι. Επίσης μου αρέσει πολύ να το χρησιμοποιώ για να δέσω όλα τα προιόντα της βάσης μου, απλά ταμπονάροντας το σε όλο μου το πρόσωπο.Η τιμή του είναι 6,50 € και μπορείτε να το βρείτε όπως είπα και παραπάνω, στα Hondos Center.

Αυτά λοιπόν για σήμερα.. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο προιόν της UBU; Έχετε δοκιμάσει κάποιο σφουγγαράκι τύπου beauty blender; Περιμένω τα σχόλια σας!
Πολλά φιλιά,
Τάνια




Δεν υπάρχουν σχόλια: