a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

Review: Nivea Face and Eye cream



Καλησπέρα κορίτσια!
Έχοντας κανονική επιδερμίδα όπως σας έχω πει , δεν έχω θέμα στο να δοκιμάζω κατά καιρούς drugstore ενυδατικές κρέμες και όχι μόνο φαρμακευτικές . Οπότε προσπαθώ να δοκιμάζω όσα πιο πολλά μπορώ τόσο από φαρμακευτικά όσο και από drugstore για να βρω επιτέλους τι ταιριάζει απόλυτα στις δικές μου ανάγκες..


 Τον τελευταίο καιρό λοιπόν, δοκιμάζω μία ενυδατική κρέμα ημέρας από την Nivea. Αυτή που έχω αγοράσει εγώ είναι για κανονική ή μικτή επιδερμίδα με Βιταμίνη Ε και  Hydra IQ και spf 15 . Είναι ήδη πολύ οικονομική, αλλά εγώ την αγόρασα και με 40% έκπτωση, οπότε αν θυμάμαι καλά την αγόρασα γύρω στα 4 ευρώ και περιέχει 50 ml
Ως προς την υφή της θα έλεγα πως είναι αρκετά παχύρρευστη και χρειάζεται πολύ λίγη ποσότητα για να ενυδατώσετε όλο σας το πρόσωπο. Απορροφάται σχεδόν κατευθείαν και νιώθεις μία φρεσκάδα στο πρόσωπο σου όταν την βάζεις. Θα έλεγα πως λειτουργεί και πολύ καλά άμα την εφαρμόσετε κάτω από το foundation σας, χωρίς να το πετάει ή να σας εμφανίζει πολύ γρήγορα λιπαρότητα. Επίσης, δεν μου προκάλεσε κανένα σχεδόν ερεθισμό.Έχει πολύ ωραία και καθόλου έντονη μυρωδιά , ενώ παράλληλα έχει και spf 15 οπότε σας προστατεύει από τον ήλιο.



Μαζί με την ενυδατική κρέμα ημέρας αγόρασα με την ίδια έκπτωση γύρω στα 6 ευρώ, νομίζω, την ενυδατική κρέμα ματιών κατά των ρυτίδων για όλους τους τύπους επιδερμίδας με έλαιο από κουκούτσι σταφυλιού. Εντάξει όχι ότι έχω ρυτίδες, ακόμη δεν έχω κλείσει τα 20 , αλλά μία κρέμα ματιών νομίζω πως πρέπει να την έχουμε από μία ηλικία και μετά και έτσι και αλλιώς οποιαδήποτε κρέμα ματιών υπάρχει λέει πάνω και πως είναι και αντυρρυτιδική. Και αυτή είναι αρκετά παχύρρευστη όπως και η κρέμα προσώπου, αλλά δεν απορροφάται τόσο γρήγορα όσο εκείνη. Συνήθως όταν ξέρω πως μετά θα βαφτώ, την αποφεύγω γιατί νομίζω πως γλυστράει το concealer με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα θέαμα λίγο παράξενο στην περιοχή. Τις μέρες όμως που ξέρω πως δεν θα βαφτώ, την απολαμβάνω αφού δίνει πολύ ωραία ενυδάτωση και με μεγάλη διάρκεια.

Η συσκευασία και των δύο προιόντων είναι πολύ μίνιμαλ , κάτι που εμένα προσωπικά μου αρέσει. Επίσης είναι πολύ πρακτικές οι συσκευασίες τους. Εάν δεν έχετε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα στην επιδερμίδα σας και δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείτε φαρμακευτικά προιόντα ειδικά για την ακμή, θα σας την πρότεινα ανεπιφύλακτα!

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προιόντα; Πείτε μου τις απόψεις σας!
Φιλιά πολλά, Τάνια



Δεν υπάρχουν σχόλια: