a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Spring essentials 2015




Γεια σας κορίτσια!
  Ο Μάιος είναι για μένα ο κατεξοχήν μήνας της άνοιξης, αγαπώ τον Μάιο γιατί έχω τα γενέθλια και την γιορτή μου αυτό τον μήνα αλλά και γιατί ο καιρός είναι πολύ καλός και μας υπενθυμίζει ότι είμαστε μια ανάσα από το καλοκαίρι! Σήμερα λοιπόν θα μοιραστώ μαζί σας τα προϊόντα που θεωρώ απαραίτητα για την άνοιξη! Θα δείτε και fashion κομμάτια και όχι μόνο προϊόντα ομορφιάς όπως συνήθως.


  Ξεκινάμε με το πρώτο απαραίτητο για την άνοιξη και είναι μια τσάντα με χρώμα! Εγώ έχω την συγκεκριμένη από την kem, είναι ιδανική για όλες τις εποχές του χρόνου, σε όλες εμάς που φοβόμαστε το πολύ χρώμα νομίζω είναι ότι πρέπει καθώς συνδυάζει ουδέτερα και έντονα χρώματα χωρίς όμως να βγαίνει δεύτερο το αποτέλεσμα. Χωράει μέσα τα πάντα και έχει λουράκι για να την κρεμάσετε χιαστί, για αυτούς τους λόγους με έχει βολέψει πάρα πολύ για το πανεπιστήμιο και αν είστε φοιτήτριες σαν την προτείνω σίγουρα, ταιριάζει με τα όλα τα ρούχα σας και δίνει μια πινελιά χρώματος στο ντύσιμο! Είναι πολύ καλής ποιότητας και πολύ γερή τσάντα παρόλο που την φορτώνω με πολλά και βαριά πράγματα δεν έχει πάθει τίποτα και το δέρμα της (που δεν είναι αληθινό) δεν έχει ξεφτίσει καθόλου παρόλο που την χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά από πέρσι το καλοκαίρι που την πήρα και δεν την προσέχω και ιδιαίτερα.


  Επόμενο fashion κομμάτι που πάντα αγοράζω κάθε άνοιξη είναι οι μπαλαρίνες! Οι φετινές μου είναι από την mourzti shoes και όσες μας ακολουθείτε στο instagram θα τις έχετε δεί! Είναι πολύ μαλακές και πολύ άνετες, δεν είναι οι κλασσικές μπαλαρίνες επειδή έχουν διαφορετικό πάτο λίγο πιο χοντρό και γύρω γύρω έχουν μια πλεξούδα από σκοινί, αυτό τους προσδίδει μια νότα καλοκαιριού και τις κάνει διαφορετικές χωρίς να είναι όμως υπερβολικά περίεργες. Τα χρώματα τους μπεζ και μαύρο ταιριάζουν με τα πάντα και δε με δυσκολεύουν καθόλου να τις συνδυάσω με τα ρούχα μου!

  Το κατάλληλο άρωμα για την άνοιξη πρέπει να είναι ανάλαφρο! Δικό μου αγαπημένο είναι η prada candy l'eau, πηγαίνετε πραγματικά να την μυρίσετε σε ένα κατάστημα, είναι η άνοιξη σε ένα μπουκαλάκι δεν ξέρω πως να σας το περιγράψω, δεν είναι ούτε πολύ λουλουδάτη ούτε πολύ γλυκιά, είναι ένα απολύτως ισορροπημένο άρωμα! Η διάρκεια της είναι καταπληκτική, εμένα μου κρατάει και την επόμενη μέρα από όταν το βάλω όχι τόσο έντονα όσο την πρώτη φυσικά. Έχω και την κρέμα σώματος όπως βλέπετε και είναι τέλεια, κάνει πάρα μα πάρα πολύ απαλό το δέρμα!



  Πολύ σημαντικό όλο τον χρόνο και ιδιαίτερα αυτή την εποχή είναι το αντηλιακό, αν είναι και με χρώμα ακόμα καλύτερα γιατί με ένα μόνο προϊόν έχουμε προστασία από τον ήλιο αλλά και κάλυψη. Εγώ έχω την bb cream από την vichy capital soleil με SPF50. Δίνει μια ομοιομορφία στο πρόσωπο και όχι τόσο κάλυψη, αυτό για μένα το καλοκαίρι είναι καλό γιατί δεν μπορώ να νοιώθω πολλά πράγματα στο πρόσωπο μου όταν έχει ζέστη! Μείνετε συντονισμένες στο blog μας για το giveaway που έρχεται και μια τυχερή θα το κερδίσει μαζί με κάποια άλλα προϊόντα!





   Μια ανοιχτόχρωμη σκιά την θεωρώ must για την άνοιξη, εγώ έχω την colour ediotion 24h από την  bourjois στην απόχρωση 03 σας την είχα δείξει και εδώ ένα πολύ ωραίο ρόζ χρώμα με διακριτική γυαλάδα που χτίζεται η απόδοση του ανάλογα με το πως την θέλετε. Η διάρκεια της είναι καταπληκτική δεν φεύγει με τίποτα από μόνη της και έτσι είναι πολύ καλή και σαν βάση για να βάλετε άλλες σκιές από πάνω.



  Ένα παστέλ χρώμα για τα νύχια είναι ότι πρέπει για την εποχή! Εγώ επέλεξα ένα ρόζ κουφετι, το 461 από tommy g cosmetics, έχω πολλά μανό από αυτή την εταιρία και δεν ήξερα ποιό να πρωτοβάλω, μου αρέσουν πολύ τα συγκεκριμένα γιατί έχουν πολύ καλή απόδοση χρώματος ακόμα και με μία στρώση και είναι πολύ σταθερά, χωρίς top coat μου κρατάνε άθικτα γύρω στις 4-5 μέρες. Έχουν τέλος πολύ μεγάλη γκάμα χρωμάτων για να επιλέξετε!







  Τελευταίο απαραίτητο προϊόν για την άνοιξη είναι ένα κοραλί ρόζ κραγιόν, έχω το 529 από erre due, είναι πολύ ενυδατικό αλλά έχει και καλή απόδοση χρώματος, μου αρέσει πολύ η συσκευασία του αλλά και η μυρωδιά του!

Αυτά είναι κορίτσια τα δικά μου απαραίτητα προϊόντα για την άνοιξη! Ποιά είναι τα δικά σας; Έχουμε κάποιο κοινό;

Μείνετε συντονισμένες για το giveaway που έρχεται!

Να είστε όλες καλά,
θα τα ξαναπούμε σύντομα










Δεν υπάρχουν σχόλια: