a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

All about that base!



Σίγουρα η βάση του μακιγιάζ είναι το πιο σημαντικό βήμα! Σήμερα λοιπόν είμαι εδώ για να σας δείξω δυο τρόπους που εμένα μου αρέσει να κάνω την βάση μου. Ο πρώτος είναι αυτός ο συνδυασμός προϊόντων που μου αρέσει να κάνω για ένα καθημερινό-ελαφρύ μακιγιάζ και ο δεύτερος ένας πιο "βαρύς" συνδυασμός,  πιο σταθερός και καλύτερης διαρκείας για μια βραδυνή έξοδο,  ή  για κάποιες μέρες που ξέρω ότι θα είμαι για πολύ ώρα έξω από το σπίτι οπότε και χρειάζομαι κάτι πιο σταθερό.




Ξεκινάω λοιπόν με την ελαφριά εκδοχή που έχω να σας δείξω για μια βάση. 
Επειδή συνήθως τέτοια επιλογή βάσης την κάνω το πρωί,  προτιμώ να μην υπέρφορτώνω το δέρμα μου,  οπότε και χρησιμοποιώ  ένα ελαφρύ προϊόν κάλυψης. Τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ την CC cream της Bioten στην απόχρωση light.  Δεν κρύβω πως είμαι υπερ-ευχαριστημενη από αυτό το προϊόν.  Μιας και δεν έχω προβληματική επιδερμίδα μου δίνει ακριβώς όση κάλυψη χρειάζομαι,  ακόμη και με μια στρώση. Απλώνεται πολύ ωραία,  σε εμένα θα έλεγα πως όντως κάνει ομοιόμορφη την επιδερμίδα μου και επίσης για cc έχει πολύ καλή διάρκεια.



 Επόμενο προϊόν που χρησιμοποιώ κυρίως για να δώσω λίγο φωτισμό στο προσωπο μου, αφού το πρωί χρειαζόμαστε κάτι το παραπάνω για να φαίνεται το πρόσωπο μας όμορφο και λαμπερό,  είναι το Stay all day concealer  της Essence στην απόχρωση natural beige Επειδή έχω την πιο ανοιχτή απόχρωση εάν την τοποθετησω κάτω από τα μάτια,  νομίζω πως η περιοχή γκριζάρει κάπως οπότε τo χρησιμοποιώ όπως και ένα highlighter . Τοποθετώ λοιπόν λιγο στα ζυγωματικά , στο κόκκαλο  της μύτης και στο πηγούνι για να δώσω την απαραίτητη  λάμψη.  Όσον αφορά το concealer είναι ένα πολύ καλυπτικό προϊόν,με διάρκεια,  αλλά εμένα αυτό που μου αρέσει σε αυτό το προϊόν είναι η υφή του.  Είναι αρκετά πηχτό θα έλεγα και κρεμωδες και αυτό με ευχαριστεί.



 Τελειώνω  την βάση μου με πολυυυυ λίγη πούδρα στην ζώνη ταφ.  Για αυτό τον λόγο χρησιμοποιώ την αγαπημένη  πούδρα Fit me από την Maybelline στην απόχρωση  125.  Για αυτή τη πούδρα  δεν έχω να πω πολλά.  Από τότε που την αγόρασα,  δεν χρησιμοποιώ καμιά άλλη! Κάνει πολύ καλά την δουλειά της, είναι πολύ ελαφριά,  δεν θρυμματίζεται και έχει μια πολύ ωραία πουδρένια-βουτυρένια υφή.



Το μόνο που μου απομένει τώρα να κάνω είναι λίγα κοψίματα και έχω τελειώσει με την βάση.  Για αυτό,  χρησιμοποιώ την Sun club bronzing powder από την Essence στην απόχρωση brunette. Χρησιμοποιώντας την καταφέρνω να κάνω πολύ απαλά κοψίματα που κολακεύουν το πρόσωπο.  Θα έλεγα πως είναι ιδανική για αρχάριους στο μακιγιάζ ,αφού για αρχή είναι πολύ οικονομική και επίσης χτίζεται.Οπότε μπορεί η κάθε κοπέλα να ξεκινήσει από ένα σημείο και να κάνει τα κοψίματα της όσο έντονα ή άτονα  Θέλει εκείνη.  Το μόνο αρνητικό που βρίσκω σε αυτό το προϊόν είναι το ότι θρυμματίζεται λίγο, αλλά εμένα αυτό δεν με προβληματίζει.  Επίσης έχει μια πολύ όμορφη  και ζέστη μυρωδιά.. Μυρίζει σαν κανέλα..
Και με την bronzing powder της Essence τελειώνουμε με την καθημερινή πρωινή βάση.


  Ας περάσουμε στην πιο σταθερή εκδοχή βασης που εγώ κάνω και σου προτείνω.




Πρώτα από όλα για να έχουμε καλή διάρκεια και σταθερότητα πρεπει να χρησιμοποιήσουμε ένα σταθερό και με πολύ καλή διάρκεια  foundation. Εγώ χρησιμοποιώ το Superstay 24hr της Maybelline στην απόχρωση Ivory.  Πολύ ωραίο foundation με πολύ καλή κάλυψη και παρ όλα αυτά καθόλου βαρύ. Αν και δηλαδή έχει πολύ καλή κάλυψη, πότε δεν το έχω νιώσει βαρύ στο πρόσωπο μου.  Δίνει πολύ ωραίο αποτελεσμα χωρίς να κάνει το πρόσωπο σας να δείχνει φορτωμένο. Στην συνέχεια βάζω κάτω από τα μάτια λίγο concealer.



 Για την σταθερή εκδοχή του μακιγιάζ μου χρησιμοποιώ από την Mac το Prolongwear concealer στο NW25. Concealer φουλ κάλυψης, πολύ κρεμωδες  και πολύ σταθερο. Εγώ συνηθίζω να το βάζω και ως βάση για σκιές.  Το μόνο που θα σου πρότεινα είναι να το δουλέψεις σχετικά γρήγορα από τη στιγμή που θα το βάλεις διότι στεγνώνει και σταθεροποιείται γρήγορα,  οπότε αργότερα είναι πολύ δύσκολο να το απλώσεις. Αναλυτικό review θα βρεις Εδώ

Έπειτα χρησιμοποιώ και πάλι την πούδρα Fit me , αλλά αυτή τη φορά την τοποθετώ σε όλο μου το πρόσωπο,  για να προλάβω κάποια τυχόν ενφανιση λιπαροτητας.



 Τέλος για ένα πιο βραδινό μακιγιάζ συνηθίζω να κάνω και κοψίματα και να βαζω ρουζ οπότε για τα κοψίματα προτιμώ το ίδιο προϊόν που χρησιμοποιώ και στο πρωινό μου μακιγιάζ και για ρουζ  χρησιμοποιώ το plum foolery της Mac αφού συνήθως βάζω κάποιο πιο έντονο ροζ-φουξια κραγιον. To plum foolery ανήκει στα sheertone shimmer blush της Mac.  Για αυτό δεν έχω πολλά να πω.  Είμαι σίγουρη πως έχετε ακούσει πολλά για τα ρουζ της Mac . Για μένα η συγκεκριμένη απόχρωση είναι η καλύτερή της Mac ειναι πολύ ζεστό χρώμα ,ίδανικο για πιο καστανές κοπέλες.  Και αυτοί οι πολύ μικροί και απειροελάχιστοι κόκοι shimmer που περιέχει δίνουν στα μήλα μια πανέμορφη λάμψη όταν πέφτει πάνω τους το φως! Μην ξεχάσεις να ρίξεις και μια ματιά στις δύο ολοκληρωμένες προτάσεις που σου έχω δώσει για ένα πρωινό και ένα βραδινό μακιγιάζ  .....για να πάρεις ιδέες  για μακιγιάζ αλλά και να διαβάσεις  για περισσότερα προϊόντα!!!

Αυτά λοιπον από εμένα κορίτσια!  Έχετε να μου προτείνετε να δοκιμάσω κάποιο άλλο προϊόν βάσης;  Εσείς πως κάνετε την καθημερινή ή τη βραδινή σας βάση?
Φιλια πολλα,
Τάνια.


Δεν υπάρχουν σχόλια: