a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

Apivita haircare routine! Review: apivita propoline σαμπουάν για εξισορρόπηση της έντονης λιπαροτητας

Apivita propoline & haircare


Γεια σας κορίτσια!

Σήμερα σας έχω ένα πόστ σχετικά με τα 2 προϊόντα της Apivita που χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό για την περιποίση των μαλλιών μου και επείδη μου αρέσουν πάρα πολύ δε μπορούσα να μη τα μοιραστώ μαζί σας!
Το Apivita propoline σαμπουάν εξισορρόπησης για έντονη λιπαρότητα με μέντα και πρόπολη, είναι το μόνο σαμπουάν που χρησιμοποιώ απο όταν το απέκτησα! Δεν κάνει θαύματα με την λιπαρότητα,
τουλάχιστον σε εμένα που τα μαλλιά μου χρειάζονται καθημερινά λούσιμο ή με κάποια σαμπουάν που δεν έκαναν για τον τύπο μαλλιών μου, μου έχει τύχει να χρειάζονται 2 φορές την μέρα, ωστόσο κάνει πολύ καλή δουλειά! Πριν το αγοράσω λουζόμουν το βράδυ και το επόμενο πρωί που ξυπνούσα τα μαλλία μου δεν φαινόταν φρεσκολουσμένα, ενώ με το συγκεκριμένο φαίνονται σαν να βγήκά μόλις απο το μπάνιο! Την επόμενη μέρα τα μαλλιά μου είναι όπως ήταν με τα άλλα σαμπουάν την πρώτη ημέρα που τα έπλενα! Να προσθέσω επίσης ότι αρχικά δίσταζα να το αγοράσω γιατί έχω βαμμένα μαλλιά και πίστευα οτι μπορεί να τα αφυδατώσει, δεν συνέβη κάτι τέτοιο σε καμία περίπτωση. Το σαμπουάν αυτό περιποιείται πολύ ωραία τα μαλλιά τα ξεμπλέκει πολύ καλά και δεν χρειάζομαι ούτε μαλακτική!Τέλος να πω ότι μου είχε δημιουργηθεί ξηροδερμία μάλλον απο το προηγούμενο σαμπουάν και το συγκεκριμένο μου την απομάκρυνε παρόλο που δεν είναι εξειδικευμένο για την ξηροδερμία!Το μόνο αρνητικό που έχω να πώ για το συγκεκριμένο είναι οτι δεν μυρίζει όμορφα, όμως συνήθισα την μυρωδιά του,  αυτό που δεν συνήθισα είναι η τιμή του 10,80 ευρώ για 250ml προϊόντος, σίγουρα σε ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο μπορείται να το βρείτε φθηνότερα. Θα το ξαναγοράσω 100% όταν τελειώσει παρόλο που το βρίσκω αρκετά ακριβό γιατί με ικανοποιεί το αποτέλεσμα του!

Για την κρέμα μαλλιών με εσπεριδοειδή και μέλι σας είχα μιλήσει και παλαιότερα στα αγαπημένα Φεβρουαρίου (εδώ) είναι μια πολύ λεπτόρευστη κρέμα και χρειάζεται λίγη ποσότητα για όλα τα μαλλιά. Μου αρέσει πολύ γιατί νομίζω ότι τιθασσεύει τα μαλλιά και αποτρέπει το φριζάρισμα. Ενυδατώνει άψογα, κάνει μεταξένια τα μαλλιά και χτενίζονται πανεύκολα χωρίς κόπο μετά το λούσιμο! Σε full size μάλλον θα προτιμήσω την κρέμα για βαμμένα μαλλιά που σίγουρα θα είναι καλή όπως αυτή αλλά θα προστατεύει και το χρώμα παράλληλα! Και σε αυτή την κρέμα το μόνο αρνητικό που έχω να πώ είναι η τιμή της 10 Ευρώ για 150ml.

Γενικότερα αγαπώ πάρα πολύ την Apivita, οτι προϊόν έχω αγοράσει μέχρι σήμερα δε με έχει απογοητεύσει, είναι όλα με φυσική σύνθεση και απαλλαγμένα απο πολλά κακά συστατικά ( parabens) το μόνο που με σταματά απο το να αγοράσω τα πάντα είναι η τιμή τους δυστυχώς, που είναι αρκετά τσιμπημένη στα περισσότερα προϊόντα.


Αυτά απο την λατρεμένη Apivita για σήμερα! 
Θα τα ξαναπούμε σύντομα












Δεν υπάρχουν σχόλια: