a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Αγαπημένα Μαρτίου 2015


Καλησπέρα κορίτσια! Ελπίζω να είστε όλες καλά! Σήμερα είμαι εδώ με τα αγαπημένα του μήνα Μαρτίου!!
Πάμε να ξεκινήσουμε! 
Θα αρχίσω από τα αγαπημένα μου skincare προιόντα και την  αγαπημένη μου μυρωδιά για αυτόν τον μήνα.


Νομίζω πως από τα αγαπημένα του μήνα δεν θα μπορούσαν με τίποτα να λείπουν οι καινούργιες μάσκες του Korres! Εγώ έχω δοκιμάσει την μάσκα προσώπου με καρπούζι, που είναι ουσιαστικά μία μάσκα για αναζωογόνηση και για να δείχνει η επιδερμίδα σου πιο ξεκούραστη! Κοστίζει μόλις 3,90 και το αίσθημα που σας χαρίζει με το που την αφαιρείτε είναι πραγματικά μοναδικό! Ειλικρινά, όσο κουραστική και να είναι η μέρα σου, εάν στο τέλος της κάνεις ένα ζεστό μπάνιο και έπειτα εφαρμόσεις αυτή τη μάσκα δεν θες τίποτα άλλο. Σε κάνει να νιώθεις εξαιρετικά φρέσκια και κάνει την επιδερμίδα σου να δείχνει παντελώς ξεκούραστη. Εάν βέβαια την συνδυάσεις με την μάσκα ματιών με αγγούρι για πρηξίματα και μαύρους κύκλους δεν έχεις να κάνεις τίποτα άλλο. Η μάσκα ματιών με ίδια τιμή μου άφησε την ίδια καλή εντύπωση που μου άφησε και η μάσκα προσώπου. Και όντως κάνει δουλειά και με τους μαύρους κύκλους! Μετά την εφαρμογή της αφήνει την περιοχή των ματιών πολύ απαλή.
Η μυρωδιά που αγάπησα αυτόν τον μήνα ήταν το body mist φράουλα από τα The Body Shop! Έχει ένα πάρα πολύ γλυκό άρωμα, και επειδή ακριβώς μυρίζει τόσο ωραία όσο και οι φράουλες μου θυμίζει άνοιξη, οπότε και ήταν το μόνο άρωμα που φορούσα όλο τον μήνα!!
Ας περάσουμε τώρα στα προιόντα μακιγιάζ!


Η αλήθεια είναι πως τα προιόντα μακιγιάζ που αγάπησα τον Μάρτιο ήταν κάπως πολλά! Ας ξεκινήσουμε με τα προιόντα χειλιών. Αυτό τον καιρό περνάω μία περίοδο που μου αρέσουν είτε τα πολύ έντονα κραγιόν είτε τα τελείως ουδέτερα, τα nude με άλλα λόγια. Αυτό που πραγματικά χρησιμοποιούσα κάθε πρωί ήταν το νούμερο 204 από τα soft lip & cheek crayons της Erre due! To συγκεκριμένο είναι ένα Nude καφέ με κάποια ροδακινί στοιχεία. Είναι φοβερά ματ και φοβερά ενυδατικό, η λίγη λάμψη οφείλεται σε αυτό το γεγονός.Κατά την γνώμη μου είναι η τέλεια επιλογή για το πρωινό σας μακιγιάζ, καθώς έχει πολύ καλή διάρκεια και όταν φεύγει, φεύγει ομοιόμορφα.
Συνεχίζω με ένα ακόμη nude κραγιόν, αυτή τη φορά από την Essence. Η essence πρόσφατα έβγαλε μία σειρά με 5 κραγιόν ουδετέρων αποχρώσεων οπότε και εγώ δεν μπόρεσα να αντισταθώ, Μια πολύ ωραία απόχρωση είναι η 05 cool nude ένα όντως ψυχρό ουδέτερο κραγιόν με μωβ υποτόνους. Πολύ ωραίό κραγιόν, με ωραία λάμψη, ενυδατικό, το μόνο αρνητικό είναι πως δεν έχει ιδιαίτερα καλή διάρκεια. Παρ' όλα αυτά για καθημερινή χρήση είναι πολύ ωραίο, και από τότε που το πήρα έχει σχεδόν αντικαταστήσει το 204 από την Erre Due.

'Oταν θέλουμε μα φορέσουμε κάποιο έντονο κραγιόν, συνήθως το μυαλό μας πάει στο κόκκινο. Μία και πάλι καινούργια προσθήκη στα είδη χειλιών της Essence είναι και τα lipgloss με ματ αποτέλεσμα. Μία πολύ όμορφη έντονη απόχρωση είναι η silky red. Ένα φλογερό κλασσικό κόκκινο,ότι πρέπει για την βραδινή σου έξοδο, ή αν είσαι πιο τολμηρή μπορείς να το φορέσεις και τις πρωινές ώρες. Είναι από τα ματ υγρά "κραγιόν" που είναι πιο ενυδατικά, δηλαδή ναι μεν στεγνώνει και γίνεται τελείως ματ αλλά δεν στεγνώνει παντελως με αποτέλεσμα να δείχνει τα χείλη σας ξηρά,αντιθέτως τα κάνει πιο ζουμερά. Επειδή ακριβώς όμως δεν στεγνώνει ολοκληρωτικά, σίγουρα μετά από λίγες ώρες, ή αν φάτε/πιείτε θα φύγει σίγουρα. Εμένα πάντως, μου αρέσει καλύτερα από παρόμοια προιόντα που στεγνώνουν εντελώς και κάνουν τα χείλη να φαίνονται τελείως στεγνά. Το συγκεκριμένο μπορείς να το δεις και φορεμένο στην  προηγούμενη μου ανάρτηση με την πρόταση μου για ένα πρωινό και βραδινό μακιγιάζ εδώ .
Συνεχίζω με τα μάτια. Η μάσκαρα που πραγματικά αγάπησα αυτό τον μήνα ήταν η Xcess 3D mascara Της Erre Due. To βουρτσάκι της είναι πλαστικό με δύο ειδών τριχούλες. Από την μία έχει κοντές και πολύ κοντινές τριχούλες ενώ μία γραμμή έχει πιο ψηλές και μακρινές τρίχες, πράγμα που κάνει την συγκεκριμένη μάσκαρα να δίνει και όγκο και μήκος. Παράλληλα δεν κάνει τις βλεφαρίδες σκληρές γεγονός που κάνει πιο εύκολη την επαναφορμογή της σε κάποια στιγμή της ημέρα και επίσης δεν θρυμματίζεται.
Ένα κατα την γνώμη μου από τα καλύτερα eyeliner που κυκλοφορούν στο ελληνικό εμπόριο είναι το gel eyeliner της Maybelline. Έρχεται σε ένα βαζάκι με ένα μικρό πινέλο για την εφαρμογή του, το οποίο μάλιστα πρόσφατα άλλαξε και έγινε ένα double ended πινέλο το οποίο χρησιμεύει και για την γραμμή eyeliner αλλά και για σβήσιμο για να πετύχετε ένα smokey eye. Εμένα προσωπικά το συγκεκριμένο πινελάκι δεν με βόλεψε οπότε το βάζω με το angled πινέλο που έρχεται με το smoke screens kit της UBU.Review για αυτό το σετ μπορείς να βρεις εδώ . Όσον αφορά το eyeliner, είναι ότι πιο σταθερό έχω δοκιμάσει. Όσες ώρες και να το φοράτε , δεν θα φύγει, μόνο αν εσύ αποφασίσεις να το αφαιρέσεις.

Η αγαπημένη μου σκιά για τον Μάρτιο ήταν από τις excess shimmer της Max factor, η Bronze. Είναι μία μπρονζέ σκιά που έχει αναφέρει η Lily Pebbles ουκ ολίγες φορές! Είναι η απόλυτη καθημερινή σκιά αλλά με λίγο κόπο μπορεί να φορεθεί και σε βραδινό μακιγιάζ.! Πολύ σταθερή και επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως βάση σκιάς. Μπορείς να την δεις φορεμένη εδώ .

Ένα αγαπημένο για αυτό τον μήνα ρουζ, που έγινε και γενικότερα αγαπημένο είναι το Plum Foollery από την Mac. Ανήκει στα sheertone shimmer ρουζ. Ένα πολύ όμορφο και μοναδικό χρώμα, Δίνει στα μάγουλα το απαραίτητο χρώμα και την απαραίτητη ένταση προκειμένου να δείχνεις υγιής, ενώ τα πολύ μικρά και λίγα κομματάκια shimmer που περιέχει δίνουν στα μήλα μία πολύ όμορφη λάμψη!
Τελευταίο αγαπημένο για αυτό τον μήνα είναι ένα μανό από την σειρά super stay 7 days της Maybelline στην απόχρωση Pink whisper . Μία πολύ όμορφη ροζ-κουφετί απόχρωση, ιδανική για στιγμές που θέλεις να είναι βαμμένα τα νύχια σου, αλλά διακριτικά χωρίς να κάνουν μπαμ. Έχει πολύ καλή διάρκεια, και πολύ ωραίο βουρτσάκι που με ένα πέρασμα καλύπτει όλο το νύχι.

Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα Μαρτίου. Ξέρω ήταν πολλά και ίσως να σε κούρασα.. αλλά με τόσα πολλά προιόντα πως να μην έχω πολλά αγαπημένα; Εσένα ποια ήταν τα δικά σου;

Πολλά φιλιά και καλό βράδυ!
Τάνια


Δεν υπάρχουν σχόλια: