a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Σάββατο 9 Μαΐου 2015

Review: Batiste dry shampoo cherry (ήρθαν επιτέλους στην Ελλάδα)

Γεια σας κορίτσια!

  Πολύ ντόρος έχει γίνει τον τελευταίο καιρό από Ελληνίδες και ξένες bloggers για τα dry shampoo από την batiste, τα οποία είναι πλέον διαθέσιμα σε όλα τα hondos center της Ελλάδας. Εγώ πήρα το δικό μου πριν αρκετό καιρό από το makeup house.gr. Για πάμε να δούμε αξίζουν τελικά, είναι τόσο καλά όσο λέγεται;
  Για όσες δεν ξέρετε περί τίνος πρόκειται τα dry shampoo είναι ξηρά σαμπουάν που τα ψεκάζετε και απορροφούν την λιπαρότητα ενώ παράλληλα δίνουν και όγκο στα μαλλιά! Το συγκεκριμένο κάνει και τα δύο πολύ καλά! Δίνει πολύ καλό όγκο στα μαλλιά μου τα οποία είναι ίσια και δεν έχουν όγκο από φυσικού τους. Για εμάς που βασανιζόμαστε από την λιπαρότητα στο τόσο στο πρόσωπο όσο και στα μαλλιά τα dry shampoo είναι ένας πολύτιμος σύμμαχος που σε βγάζει από την δύσκολη θέση όταν βιάζεσαι και δεν προλαβαίνεις με τίποτα να λουστείς ή όταν έχεις μια bad hair day και τα μαλλιά σου είναι πολύ άτονα.
  Ο τρόπος χρήσης του είναι πολύ απλός: εγώ ανακινώ πρώτα το μπουκάλι και έπειτα το ψεκάζω στις ρίζες των μαλλιών, θα βγάλει μια άσπρη πούδρα στα μαλλιά -μην τρομάξετε- μόλις κάνετε λίγο μασάζ και ανακάτεψε τα μαλλιά σας θα φύγει και δε θα μείνει καθόλου ασπρίλα. Έτσι με το batiste dry shampoo αποκτάτε φρέσκα μαλλιά και με πολύ όγκο σε λίγα μόλις λεπτά. Η τιμή του είναι στα 3,50€ περίπου και βγαίνει σε πολλά αρώματα, το cherry  που έχω εγώ έχει ένα φρουτώδες ωραίο άρωμα! Οπότε η σχέση ποιότητας και τιμής είναι πολύ καλή.
  Ωστόσο, παρατήρησα και κάποια αρνητικά. Αρχικά χρειάζομαι αρκετή ποσότητα για να έχω καλό αποτέλεσμα και για αυτό μου τελειώνει αρκετά γρήγορα το προϊόν. Επιπλέον, δεν μου κρατάει για πολύ ώρα την λιπαροτητα μακριά όταν αυτή είναι αρκετά έντονη και πάντα όταν το χρησιμοποιώ πιάνω κότσο τα μαλλιά μου έτσι ώστε να μην φανεί.
  Συμπερασματικά, εντάξει είναι ένα πολύ καλό προϊόν για την τιμή του αλλά όχι και το holy grail που παρουσιάζουν πολλοί! Σίγουρα θα το ξαναγορασω για να το χρησιμοποιώ όταν έχουν λίγη λιπαροτητα τα μαλλιά μου και όταν θέλω να δώσω όγκο γιατί αυτά τα δύο τα κάνει πολύ καλά!

Εσείς το έχετε δοκιμάσει; Ποια είναι η γνώμη σας;

Να είστε όλες καλά,
θα τα ξαναπούμε σύντομα!


Δεν υπάρχουν σχόλια: