a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Κυριακή 17 Μαΐου 2015

Πρωινή ρουτίνα περιποίησης για δέρμα με ακμή



Γεια σας κορίτσια,
Σήμερα θα σας δείξω την πρωινή περιποίηση που κάνω καθημερινά στο πρόσωπο μου, όπως σας έχω ξαναπεί είμαι σχεδόν 20 χρονών (θα γίνω την Πέμπτη), δεν είμαι ειδικός και τα προϊόντα που σας δείχνω είναι απο την προσωπική μου εμπειρία! Αν θέλετε να δείτε την βραδυνή μου ρουτίνα πατήστε εδώ.

 Ξεκινάω λοιπόν πάντα με τον καθαρισμό! Αυτή την περίοδο χρησιμοποιώ το Effaclar gel από την la roche posay και είμαι πολύ ευχαριστημένη και από την ποιότητα του αλλά και από την τιμή του τα 400ml που βλέπετε κοστίζουν 15,80 ευρώ από κανονικό φαρμακείο και σε ένα ηλεκτρονικό θα το βρείτε φθηνότερα. Ο τρόπος χρήσης του είναι λίγο διαφορετικός από άλλα τζέλ: το τρίβετε με βρεγμένα χέρια μέχρι να κάνει αφρό και το εφαρμόζετε σε στεγνό πρόσωπο, κάνετε μασάζ και έπειτα ξεπλένετε με νερό. Κάνει καλή δουλειά με τα σπυράκια, τα ξεραίνει και φεύγουν πιο γρήγορα, παρατήρησα επίσης οτι το δέρμα μου φαίνεται πιο υγιές από ότι πρίν. Το αρνητικό που έχω να πω είναι ότι παρατήρησα ότι το δέρμα μου έγινε αφυδατωμένο ακόμα και στα χείλη μου πρέπει να βάζω lip balm συνεχώς γιατί με τραβάνε και νιώθω έντονα την αίσθηση της αφυδάτωσης, στο πρόσωπο δεν είναι τόσο έντονο το πρόβλημα, το αντιμετωπίζω με μάσκες ενυδάτωσης της apivita, τις κάνω μια φορά την εβδομάδα το λιγότερο ενώ φανταστείτε παλιά μπορεί να μην έκανα και ποτέ! Ωστόσο, δεν μπορώ να πω με σιγουριά ότι φταίει το συγκεκριμένο καθαριστικό γιατί κάνω εντατική θεραπεία με προϊόντα σχεδόν 1 χρόνο και ίσως το δέρμα μου έχει επιβαρυνθεί πολύ γιατί η αλήθεια είναι ότι χρησιμοποιώ αρκετά ''βαριά'' προϊόντα. Είμαι ακόμα στην αρχή του, το έχω 1 μήνα περίπου άρα θα του δώσω χρόνο ακόμα και θα δούμε πως θα πάει!


  Έπειτα, αν έχω χρόνο κάνω μια μάσκα, συνήθως το πρωί δεν επιλέγω ενυδατική αλλά κάποια που να απορροφήσει την λιπαρότητα, ιδανική για μένα είναι η μάσκα με πρόπολη από την apivita, μπορείτε να κάνετε και με πράσινη άργιλο αλλά εγώ προτιμώ την πρόπολη. Βγαίνουν σε τέτοια φακελάκια και με 3,50 ευρώ περίπου αγοράζετε 2 και έτσι βλέπετε ποιά σας ταιριάζει πρίν πάρετε την μεγάλη συσκευασία. Η μάσκα αυτή απορροφάει την λιπαρότητα και κάνει πεντακάθαρο το πρόσωπο αλλά παράλληλα εγώ το νιώθω και ενυδατωμένο. Αν έχετε ενεργά σπυράκια τα ηρεμεί και μειώνει τις κοκκινίλες. Την ίδια στιγμή τοποθετώ και την μάσκα ματιών για μαύρους κύκλους και σακούλες με gingo biloba, η οποία μετά από συστηματική χρήση κάνει μια μικρή βελτίωση στους κύκλους αλλά τίποτα το ιδιαίτερο, ωστόσο ξεκουράζει τα μάτια και γι αυτό την χρησιμοποιώ το πρωί.

   Στη συνέχεια, αφού ξεπλύνω την μάσκα, ψεκάζω το ιαματικό νερό της avene το οποίο δροσίζει, ενυδατώνει και μειώνει ερεθισμούς και κοκκινίλες. Το χρησιμοποιώ είτε κάνω μάσκα είτε όχι γιατί ενυδατώνει το πρόσωπο και μου αρέσει η δροσιά που δίνει, ειδικά τώρα που θα αρχίσει να έχει πολύ ζέστη είναι απαραίτητο.Είναι πολύ καλό και για μετά την αποτρίχωση στο πρόσωπο που το δέρμα είναι ερεθισμένο, το δροσίζει και το επαναφέρει στην αρχική του κατάσταση σύντομα. Λέει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν setting spray για το μακιγιάζ, ωστόσο δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ.


  Σειρά έχουν οι κρέμες! Εφαρμόζω σε όλο το πρόσωπο την effaclar duo+ από la roche posay και αν θέλω να βάλω foundation εφαρμόζω στην ζώνη Τ την anti acne cream από hydrovit. Για την effaclar duo+ έχω κάνει αναλυτικό review (εδώ) οπότε δε θα επεκταθώ. Την Hydrovit την χρησιμοποιώ σαν primer στην ζώνη Τ. Σαν κρέμα για την ακμή δεν μου έκανε τίποτα και η μόνη χρήση της για μένα είναι αυτή, καθώς είναι η πιο μάτ κρέμα που έχω δοκιμάσει πραγματικά δεν αφήνει ίχνος λιπαρότητας! Αυτό όμως είχε σαν αποτέλεσμα όταν την χρησιμοποιούσα σε όλο το πρόσωπο να μου το αφυδατώσει και έτσι την έβαλα στην άκρη! Μια άλλη χρήση της είναι για μετά την αποτρίχωση όπου και εκεί κάνει καλή δουλειά και ξεκοκκινίζει το δέρμα. Έχει μέσα tea tree oil και η μυρωδιά της είναι αρκετά άσχημη. Δεν κάνει κάτι στην ακμή μου άρα δεν  θα την ξαναγοράσω, καθώς είναι και αρκετά ακριβή.
 
  Περνάω στην κρέμα ματιών η οποία είναι και πάλι απο την hydrovit. Λέει ότι είναι για μάτια και χείλη, και στα δύο που την έχω χρησιμοποιήσει δεν κάνει απολύτως τίποτα! Στα μάτια δεν προσφέρει κάν την στοιχειώδη ενυδάτωση και στα χείλη είτε την βάλετε είτε όχι είναι το ίδιο! Δεν κάνει τίποτα!!! Δεν μου αρέσει να λέω για προϊόντα ότι δεν κάνουν τίποτα γιατί μπορεί απλά να μην ταίριαξαν σε  μένα αλλά η συγκεκριμένη δοκιμάστηκε και από την μητέρα μου και είχε την ίδια άποψη! Την είχα αγοράσει χωρίς να έχω ακούσει κάποια άποψη απλά και μόνο επειδή όταν έκανα μια παραγγελία από το pharm24 είδα ότι την είχε πολύ οικονομική (γύρω στα 10 ευρώ νομίζω) και είπα να την πάρω ωστόσο, δεν μου βγήκε σε καλό όπως καταλαβαίνετε!

Τελευταίο προϊόν (και αγαπημένο μου) απολύτως απαραίτητο για την εποχή είναι η αντηλιακή της apivita με θαλάσσια λεβάντα και πρόπολη για μεικτές λιπαρές επιδερμίδες. Είναι ένα τέλειο προϊόν δεν έχω κανένα αρνητικό να πω για αυτό! Το εφαρμόζω όταν θέλω να βγώ και έξω έχει ήλιο, ενυδατώνει την επιδερμίδα, της δίνει μια φυσική λάμψη και νομίζω ότι βοηθάει την ακμή διότι ηρεμεί τα σπυράκια και τις κοκκινίλες! Την χρησιμοποιώ και κάτω απο το foundation μου και δεν μου δημιουργει προβλήματα όπως άλλα αντηλιακά που έβγαζαν υπερβολική λιπαρότητα. Η μυρωδιά της μοιάζει με την μάσκα πρόπολης και εμένα επειδή έχω συνηθίσει την μάσκα μου αρέσει πολύ σε άλλα άτομα όμως η αλήθεια είναι ότι δεν είναι ιδιαίτερα αρεστή! Δεν μένει όμως στο δέρμα για πολύ ώρα το άρωμα της οπότε δεν το θεωρώ πρόβλημα. Είναι αρκετά οικονομική κρέμα και εγώ την είχα βρεί στο pharm24 σε πακέτο μαζί με κάποια δειγματάκια περιποίησης σας τα είχα δείξει (εδώ) και δείτε αυτό το κουτί που ήταν μέσα, απλά υπέροχο! Παραβλέψτε το ότι είχα βάλει στα αγαπημένα το natural fix της radiant, έχω αλλάξει γνώμη και θα σας την πώ σύντομα!

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά; Ποια προϊόντα χρησιμοποιείτε στην πρωινή σας περιποίηση;

Για την βραδυνή μου ρουτίνα περιποίησης πατήστε (εδώ).





Να είστε όλες καλά,
θα τα ξαναπούμε σύντομα




Δεν υπάρχουν σχόλια: