a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Κυριακή 24 Μαΐου 2015

Προϊόντα που δε θα ξαναγοράσω ποτέ: make up edition



Γεια σας κορίτσια,

Σήμερα θα σας δείξω 3 προϊόντα μακιγιάζ που με απογοήτευσαν, σίγουρα το ότι δεν ταίριαξαν σε εμένα και τις ανάγκες μου δεν τα κάνει ''κακά'' προϊόντα καθώς σε κάποια άλλη μπορεί να ταιριάζουν, θέλω να πώ ότι είναι καθαρά υποκειμενικό το τι αρέσει στον καθένα! Πάμε λοιπόν να δούμε την δική μου άποψη!
Θα ξεκινήσω με την μικρότερη και οικονομικότερη αποτυχία που είναι αυτό το lip gloss από beauty line cosmetics. Δεν ήταν μια τυχαία αγορά της στιγμής, το είχα δει από μια youtuber, έλεγε καλά λόγια και είπα και εγώ να το δοκιμάσω μια που είναι και πολύ οικονομικό γύρω στα 3 ευρώ αν θυμάμαι καλά. Αυτό που δεν μου άρεσε καθόλου ήταν το ότι έχει μέσα χρυσό και ασημί σίμερ το οποίο δεν φεύγει με τίποτα από τα χείλη! Η σύσταση του είναι πολύ πηχτή και η γυαλάδα δηλαδή που υπόσχεται έρχεται μόνο από το σίμερ το λιπ γκλος το ίδιο δεν γυαλίζει καθόλου! Στην φωτογραφία δεν είναι ιδιαίτερα ορατό αλλά από κοντά αν το δείτε κάπου θα καταλάβετε τι εννοώ.



  Συνεχίζω με την μάσκαρα the colossal go extreme leather black από την maybelline, ήταν μια τυχαία αγορά όταν είχε μια προσφορά η εταιρία. Εντάξει είναι πραγματικά η χειρότερη μάσκαρα που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα! Μυρίζει πολύ άσχημα σαν πετρέλαιο και αυτό το leather black που υπόσχεται εγώ δεν το είδα! Το βουρτσάκι της είναι τεράστιο και με περίεργο σχήμα και δεν με βόλεψε καθόλου, κάθε φορά λερωνόταν απίστευτα το πάνω βλέφαρό μου. Πραγματικά, σε εμένα που έχω μικρές βλεφαρίδες δεν έκανε απολύτως τίποτα το θετικό ίσα ίσα που μου βάραινε τις βλεφαρίδες και τις έκανε πιο καθοδικές από ότι είναι από φυσικού τους και κολλημένες.



Για το τέλος άφησα και την μεγαλύτερη απογοήτευση που ήταν το natural fix από την radiant. Είχα βιαστεί όταν το είχα αγοράσει και το είχα βάλει στα αγαπημένα του μήνα όμως μετά από 4 μήνες που το έχω, άλλαξα γνώμη. Αυτό που με εκνεύρισε πολύ αρχικά είναι ότι με τον καιρό άλλαξε χρώμα στην αρχή ταίριαζε τέλεια με την επιδερμίδα μου, τώρα όμως παρόλο που δεν έχει περάσει πολύ καιρός είναι πολύ πιο σκούρο και στο πρόσωπο μου πορτοκαλιζει πολύ! Πέρα από αυτό με εκνευρίζει το ότι δεν μπορώ να το απλώσω εύκολα και χρειάζομαι οπωσδήποτε σφουγγάρι. Η διάρκεια του δεν με ευχαρίστησε επίσης, ειδικά στην μύτη έβγαινε μέσα σε 2 ώρες έντονη λιπαροτητα και όταν έβαζα πούδρα γινόταν χάλια! Πρώτη φορά το συναντάω αυτό σε make up, δεν ανακατεύεται με την πούδρα αλλά την αφήνει στην επιφάνεια και μετά από κάποια ώρα μου δημιουργούσε ένα φιλμ και έκανε ένα υπερβολικά παστωμενο αποτέλεσμα! Αυτό μου συνέβαινε όταν έβαζα πούδρα με χρώμα, όταν έβαζα διάφανη γινόταν και πάλι ένα φιλμ από πάνω και δεν ήταν καθόλου ωραίο, έτσι πάντα το έβαζα μόνο του χωρίς πούδρα. Χωρίς πούδρα είναι σταθερό δηλαδή δεν κάνει κενά και δεν εξαφανίζεται μετά από πολλές ώρες όπως άλλα foundation, όμως σε εμένα έβγαινε λιπαροτητα πολύ σύντομα σε 2 ώρες το πολύ, και ενώ είχα βάλει πριν την κρέμα effaclar duo+ από την La Roche posay (σας είχα μιλήσει εδώ) η οποία αφήνει εντελώς ματ το δέρμα ώρες. Με την ακμή δεν μου δημιούργησε κανένα πρόβλημα και είναι καλυπτικο για τα σημάδια που έχω όμως στα ενεργά σπυράκια κάθεται γύρω γύρω χωρίς να τα καλύπτει από πάνω και σίγουρα χρειάζεται 2 στρώσεις στα προβληματικά σημεία. Την στιγμή που το βάζω δεν το νιώθω καθόλου βαρύ και το αποτέλεσμα είναι φυσικό όμως μετά από ώρες το νιώθω στο πρόσωπο μου πολύ βαρύ και με κάνει να θέλω να το βγάλω αμέσως, όταν αυτό δημιουργηθεί το αποτέλεσμα στον καθρέφτη φαίνεται εντελώς παστωμενο και νομίζω ότι δείχνει το δέρμα μου κάπως γερασμένο! Μπορεί να σας φαίνονται υπερβολικά αυτά που λέω όμως είναι η πραγματική μου άποψη! Ξέρω ότι αυτό το make up είναι αγαπημένο πολλών όμως σε εμένα δεν ταίριαξε καθόλου! Για το τέλος θέλω να επισημάνω την τιμή του 21€ και τα συμπεράσματα δικά σας...



Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά; Ποια είναι η γνώμη σας;

Να είστε όλες καλά, 
θα τα ξαναπούμε σύντομα! 
Κωνσταντίνα 


Δεν υπάρχουν σχόλια: