a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2015

Review: Effaclar K, Effaclar Duo+ La Roche Posay


Γεια σας κορίτσια, επέστρεψα με ενα πόστ ξανα για την ακμή η οποία ακόμη με ταλαιπωρεί! Σήμερα λοιπόν θα σας πω την γνώμη μου για τις δυο αυτές κρέμες της
  Την  Effaclar K την έχω απο το καλοκαίρι ωστόσο δεν την χρησιμοποιώ διότι
αντί να μου εξαφανίσει τα σπύρακια μου έβγαλε περισσότερα καινούρια ενώ παράλληλα αναγέννησε και τα σπυράκια που είχαν μαραθεί! Η κρέμα αυτή νομίζω είναι κατάληλη για όσους έχουν καθαρίσει απο την ακμή και εχουν σημάδια, για αυτή την δουλειά ομολογώ είναι οτι πρεπει καθως εξαφανίζει ακόμα και τα καφέ σημάδια! Είναι πολύ καλή για ενυδάτωση για λιπαρά δέρματα αλλά και καταπληκτικό primer διότι κρατάει το δέρμα χωρίς λιπαρότητα για πολλές ώρες. Έχει λεπτόρευστη υφή και ωραίο διακριτικό άρωμα! Η αγορά της ήταν σίγουρα δικό μου λάθος αλλά και του φαρμακείου της γειτονιάς απο το οποίο την αγόρασα, καθώς δεν είναι για ακμή όπως αναφέρει και η επίσημη ιστοσελίδα του προιόντος αλλά κατά της επανεμφάνισης της και κατα των σημαδιών! Ενάντια στα σημάδια κάνει πολύ καλη δουλειά και εγω την χρησιμοποιώ τοπικά πανώ σε σημάδια και βλέπω μεγάλη διαφορά! Ωστόσο σίγουρα δε θα την ξαναγοράσω παρά μόνο αν μου φύγει η ακμή! Κοστίζει 14 ευρώ τιμή λίγο τσιμπημένη για τα 30ml που περιέχει!
  Η Effaclar Duo+ είναι μια πρόσφατη αγορά, ωστόσο απο την πρώτη εφαρμογή με εξέπληξε ευχάριστα καθώς το επόμενο πρωί είδα μείωση στα κόκκινα σημάδια ενώ παράλληλα τα ενεργά σπυράκια είχαν ωριμάσει και έφυγαν ταχύτερα! Πραγματικά αυτή η κρέμα για μένα ήταν σωτηρία καθώς εδω και 2 βδομάδες που την χρησιμοποιώ κάθε πρωί μετά τον καθαρισμό μου δεν έχω ενεργά σπυράκια πράγμα που δεν είχε γίνει με καμία άλλη κρέμα απο όσες έχω δοκιμάσει-που πιστέψτε με είναι πολλές! Την χρησιμοποιώ σαν κρέμα ημέρας καθώς κρατάει ματ την επιδερμίδα και είναι πολύ καλή βάση για το μακιγιάζ! Εχει πολύ ωραία δροσερή και ανάλαφρη ύφη ενυδατώνει επαρκώς το λιπαρό δέρμα και έχει ένα ευχάριστο διακριτικό άρωμα! Θα την ξαπάρω σίγουρα όταν τελειώσει διότι είναι η πιο αποτελεσματική κρέμα για την ακμή και σε πολύ προσιτή τιμή τα 40ml κοστίζουν 15 ευρώ! Αξίζει να την δοκιμάσετε αν σας παιδεύει και σας η ακμή γιατί πραγματικά κάνει οτι υπόσχεται!
  Αυτά για σήμερα! Για οποιαδήποτε απορία μην διστάσετε να ρωτήσετε!
Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια: