a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

Review: Frezyderm Ac-norm, active cleanser, total control cream, peel off mask

Γεια σας κορίτσια!
Επιστρέψαμε μετά απο καιρό με νέο πόστ και ολοκαίνουρια προιόντα!
Σήμερα θα μιλήσουμε για ακμή η οποία με ταλαιπωρεί πολλά χρόνια μέχρι σήμερα που είμαι 19 χρονών! Έτσι τον προηγούμενο μήνα που είχα ενα μεγάλο ξέσπασμα ακμής δοκίμασα κάποια προιόντα απο την νέα σειρά της Frezyderm για την ακμή!

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ REVIEW ΓΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ FREZYDERM (ΕΔΩ)



  • Frezyderm Ac-norm active cleanser 
  • Frezyderm Ac-norm total control cream  
  • Frezyderm Ac-norm peel off mask
  • Frezyderm Ac-norm micellar water 
Όλα τα προιόντα τα είναι εξαιρετικά και έχω δεί τεράστια διαφορά στο δέρμα μου εδώ και 1 μήνα που τα χρησιμοποιώ!

 Το active cleanser είναι πολύ καλό και για την αφαίρεση του μακιγιάζ, αφήνει τέλεια αίσθηση καθαριότητας στο δέρμα και δεν το ξηραίνει όπως μου έχει τύχει με άλλα καθαριστικά.

 H total control cream είναι μια κρέμα που πραγματικά μεταμόρφωσε το δέρμα μου! Μείωσε δραστίκα τα ενεργά σπυράκια, έκανε το δέρμα λείο και με υγειή όψη! Ενύδατώνει πολύ καλά το λιπαρό δέρμα τόσο όσο χρειάζεται και απλώνεται πανεύκολα το foundation σας! Έχει μια υφή σαν τζέλ και τέλειο άρωμα! Πραγματικά υπέροχη κρέμα! Το μόνο ίσως αρνητικό που θα μπορούσα να πω είναι το οτι δε κρατάει το πρόσωπό μου ματ για πολλές ωρες.

H peel off mask είναι μια μάσκα που κολλάει στο δέρμα και αφαιρείται σαν μεμβράνη οταν στεγνώσει. Βοηθάει στην καταπολέμηση της ακμής και την επόμενη μέρα απο την εφαρμογή της εβλεπα τα σπυράκια πολύ πιο ήρεμα και οχι τόσο κόκκινα. Αφήνει το δέρμα απόλυτα καθάρο και χωρίς ίχνος λιπαρότητας! Ωστόσο θα χρειαστείτε σιγουρα το νερό micellar της ίδιας σειράς το οποιο εχω σε δείγμα, για να αφαιρέσετε τα υπολείμματα της μάσκας και για να ενυδατωθεί το δέρμα πριν την κρέμα σας! Το αρνητικό που παρατήρησα στο micellar ήταν μόνο το οτι το δέρμα μου εβγάζε πιο γρήγορα λιπαρότητα οταν το εβάζα κατά τον καθαρισμό πριν απο την κρέμα μου! Ωστόσο το η αίσθηση που αφήνει στο δέρμα είναι υπέροχη καθώς το νιώθεις πολύ απαλό και ξεκούραστο! Επίσης μείωσε τον ερεθισμό και το κοκκινο χρώμα στα σπυράκια μου!

  Όλα τα προιόντα τα αγόρασα απο ηλεκτρονικά φαρμακεία καθώς είναι πολύ φθηνότερα με αγαπημένο μου το 2happy.gr το οποίο έχει 40%  έκπτωση στην  νέα αυτή σειρά της frezyderm και βρήκα εκεί τις χαμηλότερες τιμές! 

  Αυτά λοιπόν απο την frezyderm η οποία δε με έχει απογοητεύσει ποτέ! 

Έσεις ποια προιόντα έχετε δοκιμάσει; :)

REVIEW NO 2 ΕΔΩ



Φιλιά, Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια: