a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

Σήμερα μαγειρεύουμε Pancakes!

 
 
 
 
 
Γειαααα σας!! Σήμερα είμαι εδώ με ένα διαφορετικό Post από τα υπόλοιπα! Συνεχίζοντας την ενότητα της μαγειρικής που ανοίξαμε το Πάσχα στο blog μας με την συνταγή για τα κρητικά καλιτσούνια που μπορείτε να βρείτε εδώ, σήμερα φτιάχνουμε Pancakes! Πόσες φορές έχετε ξυπνήσει και  θέλετε να φτιάξετε κάτι να φάτε αλλά δεν ξέρετε τι; Εγώ πάντως πολλές, και επειδή γενικότερα μου αρέσει να πειραματίζομαι με το πρωινό μου προσπαθώ να βρίσκω ιδέες για καλό πρωινό ετσί ώστε να με κρατήσει μέχρι την ώρα που θα φάω μεσημεριανό! Όσον αφορά τα pancakes τώρα, τον τελευταίο καιρό τα βλέπω παντού, οπότε είπα και εγώ να πειραματιστώ και να τα φτιάξω!


ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ (για οκτώ pancakes):
 
3/4 της κούπας αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1/2 της κούπας γάλα φρέσκο
1/3 της κούπας ηλιέλαιο ( εγώ χρησιμοποιώ ηλιέλαιο γιατί κάνει τα pancakes πιο ελαφριά και πιο αφρατά αλλά άμα δεν έχετε μπορείτε να χρησιμοποίησετε βούτυρο)
μίσο κουταλάκι του γλυκού αλάτι
ένα κουταλάκι του γλυκού ζάχαρη
ένα κουταλάκι του γλυκού σκόνη κακαο ( προαιρετικά)
1 βανιλίνη  ( προαιρετικά)
 
TOPPINGS:
 
Μπορείτε να βάλετε ότι εσείς θέλετε! Φρούτα, μαρμελάδα, μέλι εγώ έριξα λίγη ζάχρη άχνη και λίγη μερέντα.
 
ΕΚΤΕΛΕΣΗ:
 
Ρίχνετε σε ένα μπωλ τα ξηρά υλικά και τα ανακατεύετε μέχρι να ομογενοποιηθούν. Στην συνέχεια ρίχνετε το γάλα  και το λάδι ( ή στην περίπτωση που χρησιμοποίησετε βούτυρο το βάζετε για 30' στον φούρνο μικροκυμάτων να λιώσει και το προσθέτε στο μείγμα ) . Στν συνέχεια ανακατεύετε καλά μέχρι να μην υπάρχει κανένα γρομπαλάκι . Το μείγμα σας δεν πρέπει να είναι ούτε αραιό (όπως αυτό που κάνουμε για τις κρέπες ) ούτε πολύ πηχτό. Πρέπει ουσιαστικά να μπορείτε να το απλώσετε στο τηγάνι σας έυκολα με το κουτάλι.
 
 
Εγώ χρειάστηκε να αραιώσω λίγο παραπάνω το μείγμα μου από αυτό που βλέπετε στη φωτογραφία οπότε προσέθεσα λίγο ακόμη γάλα.
 
Στην συνέχεια, βάζετε το τηγάνι σε δυνατή φωτιά και άν δεν είναι αντικολλητικό ρίχνετε λίγο βούτυρο για να μην σας κολλήσουν τα pancakes .
Βάζετε δύο κουταλιές της σούπας από το μείγμα σας και το απλώνετε, καλό είναι το πρώτο να το κάνετε μόνο του έτσι ώστε άμα δεν σας βγει καλό και θέλετε να το βγάλετε από το τηγάνι να μην χαλάσετε τα υπόλοιπα pancake.
 
 
Μόλις αρχίσουν να παίρνουν χρώμα τα βγάζετε από τη φωτιά και τα βάζετε σε ένα πιάτο.
 
 
Στη συνέχεια σερβίρετε τα Pancakes με ότι topping εσείς θέλετε και ένα ποτήρι καφέ/γάλα ή σκέτο νερό και απολάμβάνετε!!

 
 
ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ!
 
Aυτά λοιπόν για σήμερα, μην ξεχάσετε στην περίπτωση που δοκιμάσετε να τα φτιάξετε να μας στείλετε τις φωτογραφίες σας στο instagram!
 
Φιλιά πολλά,
Τάνια.
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: