a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Benefit they're real mascara review


   Γεια σας κορίτσια,
Χτες έψαχνα μανιωδώς το Marie Claire σε όλα τα περίπτερα του Ηρακλείου για να δοκιμάσω την they're real mascara από την benefit, είχε εξαντληθεί σε όλα αλλά τελικά σε ένα πολύ μικρό περίπτερο βρήκα ένα τελευταίο! Από όταν άνοιξαν τα sephora στο Ηράκλειο σκεφτόμουν να δοκιμάσω μια high end μάσκαρα μια που οι βλεφαρίδες μου είναι ίσιες και κοντές και καμιά drugstore από όσες έχω δοκιμάσει δε με ικανοποιεί. Η μάσκαρα αυτή έχει κάνει ντόρο τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Δοκίμασα λοιπόν την they're real και έχω να πω τα εξής:




Θετικά:
Το βουρτσάκι της είναι πλαστικό και πιάνει πολύ καλά όλες τις βλεφαρίδες

Κάνει τις βλεφαρίδες πιο ανοδικές 

Δίνει όγκο και μήκος 

Αρνητικά:
Κολλάει τις βλεφαρίδες μεταξύ τους 

Δίνει έντονο αποτέλεσμα και δεν είναι για πρωί 

Είναι πολύ δύσκολο να χτίσεις πολλές στρώσεις, ακόμα και στην δεύτερη στρώση οι βλεφαρίδες κολλάνε μεταξύ τους και η μάσκαρα δεν απλώνεται εύκολα 

Το ντεμακιγιάζ είναι πολύ δύσκολο, για το ένα μάτι μου πήρε δυο δίσκους με bioderma και δεν είχε φύγει ακόμα και έτσι έβαλα και το καθαριστικό της apivita με ελιά και λεβάντα 

Η τιμή της 35€ είναι απαγορευτική για το αποτέλεσμα που δίνει σε εμένα τουλάχιστον, το travel size όπως αυτό μπορείτε να το αγοράσετε με 10€ από τα sephora 

  Εν κατακλείδι αν έχετε και εσείς κοντές και ίσιες βλεφαρίδες και ψάχνετε φυσικό αποτέλεσμα με μήκος και διαχωρισμό όπως εγώ δε θα σας την πρότεινα.

Να είστε όλες καλά,  
Θα τα ξαναπούμε σύντομα 
Κωνσταντίνα 

Δεν υπάρχουν σχόλια: