a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2015

Αγαπημένα Οκτωβρίου 2015


Γειά σας κορίτσια,
Πέρασε και ο Οκτώβριος, μπαίνουμε σίγα σιγά στον χειμώνα, ήδη έχει αρχίσει να κάνει κρύο και ομολογώ ότι αυτό μου αρέσει! Τον μήνα αυτό δοκίμασα κάποια νέα προϊόντα τα οποία χρησιμοποιώ ασταμάτητα και έτσι πάμε να δούμε τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον μήνα που μας πέρασε!

  Πρώτο και καλύτερο αγαπημένο είναι η medilike effect type 1 από την frezyderm όσες παρακολουθείτε συχνά το blog θα ξέρετε για την ακμή που αντιμετωπίζω και για την αγάπη μου για την σειρά της frezyderm που απευθύνετε σε τέτοια δέρματα. Η συγκεκριμένη κρέμα αλλά και οι προηγούμενες που χρησιμοποιούσα από την frezyderm (εδώ) και (εδώ) με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ και παρόλο που είναι αρκετά ακριβές (γύρω στα 25 ευρώ) θα συνεχίσω να τις αγοράζω γιατί είναι οι μόνες που δουλεύουν στο δέρμα μου και πραγματικά μειώνουν πολύ την ακμή.
  Επόμενο πολύ αγαπημένο μου προϊόν είναι το anti oiliness shampoo από την froika είναι το πρώτο προϊόν που δοκιμάζω από αυτή την εταιρεία και με άφησε πολύ ικανοποιημένη, έχω πολύ λιπαρά μαλλιά που λαδώνουν κάθε μέρα και αυτό το σαμπουάν κρατάει μακριά την λιπαρότητα και κάνει πολύ μαλακά τα μαλλιά, η ποσότητά του (200ml) ωστόσο σε σχέση με την τιμή του (17 ευρώ) δεν είναι και τόσο καλή. Σίγουρα όμως θα το ξαναγοράσω γιατί με έχει σώσει από την λιπαρότητα και σας το προτείνω ανεπιφύλακτα. Στη συνέχεια μου άρεσαν πολύ οι δίσκοι ντεμακιγιάζ από την septona  είναι διπλής όψης η ρόζ πλευρά είναι για μάτια και χείλη και η λευκή για το πρόσωπο.

 Για το τέλος άφησα δύο προϊόντα για τα χείλη. Το lip balm της apivita με φραγκοστάφυλο το οποίο ενυδατωνει πολύ ωραία τα χείλη και δίνει και ενα απαλό χρώμα ιδανικό για πρωί, και το μολύβι χειλιών από την essence στην απόχρωση 06 satin mauve ένα μωβ με καφέ και ροζ υποτονους χρώμα που ταιριάζει απόλυτα με το φθινόπωρο!

Να είστε όλες καλά, 
Θα τα ξαναπούμε σύντομα
 Κωνσταντίνα 





Δεν υπάρχουν σχόλια: