a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Review: Superstay Better Skin Foundation by Maybelline

Γεια σας κορίτσια! Καλό μήνα! Σε αυτό το πόστ θα σας πω τη γνώμη μου για το καινούριο foundation της Maybelline!

     Είναι ένα πολλά υποσχόμενο foundation καθώς λεεί οτι  έχει βιταμίνες που βελτιώνουν την όψη του προσώπου σε 3 εβδομάδες δείχνοντάς το πιο υγειές, παράλληλα αμέσως μόλις το εφαρμόσετε ενισχύει τον τόνο του δέρματος. Επίσης, λέει οτι διαρκεί όλη μέρα και δεν μεταφέρεται στα ρούχα αν ακουμπίσει. Έχει SPF20 και αναφέρει οτι είναι για κανονικά δέρματα.
    Εγώ έχω λιπαρό δέρμα με τάση ακμής και το συγκεκριμένο foundation δεν κάνει για μένα! Αρχικά, δεν ισχύει το οτι βελτιώνει την όψη της επιδερμίδας εγω το μόνο που παρατήρησα ήταν οτι μετά το ντεμακιγιάζ το δέρμα μου ήταν πιο απαλό. Επίσης, η αλήθεια ειναι οτι μεταφέρεται στα ρούχα! Έχει πρακτική και όμορφη συσκευασιά, έχει πολύ καλή κάλυψη δε φαίνεται τίποτα πραγματικά επίσης μπορείτε να το βάλετε και κάτω απο τα μάτια ως concealer, όμως αν έχετε και εσέις λιπαρό δέρμα δεν ξέρω κατα πόσο θα σας αρέσει! Σ'εμένα ιδιαίτερα στη ζώνη του Τ έβγαλε λιπαρότητα πολύ γρήγορα παρόλο που το είχα σετάρει με πούδρα. Θα το έλεγα ένα βαρύ foundation εγώ το ένιωθα στο πρόσωπό μου και μου φαινόταν κάπως παστωμένο.
   Η υφή του επίσης δε με εντυπωσίασε καθώς μου φάνηκε λιπαρή, απλώνεται όμως εύκολα. Το τέλειωμά του δεν ειναι μάτ και ιδιαίτερα στη ζώνη Τ μέτα απο 2-3 ώρες γυαλίζει υπερβόλικα! Η διάρκειά του ειναι καλή στο υπόλοιπο πρόσωπο πέρα απο το Τ!
Η τιμή του είναι στα 16,95 ευρώ. Σίγουρα δε θα το ξαναγοράσω παρόλο που για βάση είναι αρκετά οικονομική! Ωστόσο για κοπέλες με κανονικό δέρμα πιστεύω είναι μια καλή επιλογή! Αυτά απο μένα! Πείτε μου και σεις τη γνώμη σας αν το έχετε δικιμάσει ή οχι και πως σας φάνηκε! Θα τα ξαναπούμε πολύ σύντομα!

Φιλάκια πολλά,
 Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια: